me and i

我……还活着吗?

یک

من و خودم 

شاید برای نوشتن و شاید برای دوست پیدا کردن 

 

 

lether ..
lether .. Tuesday, 10 Khordad 1401، 04:36 PM
۱۵ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • یاسمن گلی :)
    یاسمن گلی :) 19 Khordad 02، 20:05
    سلام عزیزم
    به وبلاگم سر بزن و اگر دوست داشتی تو چالش شرکت کن :)
  • هم میهن
    هم میهن 5 Aban 01، 21:56
    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝
    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝
    هم میهن ارجمند! درود فراوان!
    با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن
    "وب بر شاخسار سخن "
    هر ماه دو یادداشت ملی – میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.
    خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

    آدرس ها:

    http://payam-ghanoun.ir/
    http://payam-chanoun.blogfa.com/

    [گل]
    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝
    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

  • بهروز شاهبداغی ستا
    بهروز شاهبداغی ستا 23 Shahrivar 01، 13:00
    سلام خوشحال میشیم به ما هم سربزنید
  • مهدیه ^^
    مهدیه ^^ 14 Mordad 01، 19:27
    سلام عزیزم خوبی
    میشه خواهش کنم اگر میشه وب منو فالوو کنی 😍🤤 خیلی ممنون میشم 💜 مطمعن باش پشیمون نمیشی 🥲💜🫂
  • Alia |  بلینک :)
    Alia | بلینک :) 24 Khordad 01، 09:10

    و من راستشو بخوای تاحالا درس نخوندم

    از کلاس اول تا الان

    برای هیچ امتحانی و هیچ ازمونی و پرسشی

    هیچ وقت

    نمیدونم چرا ولی همیشه اینطوری بودم

     و همه ی کارنامه هامم تا حالا خ خ بوده

  • lether ..
    lether .. 24 Khordad 01، 10:17
    خب دبستان کلا اینجوریه چه درس بخونی چه نخونی نمرات معمولا بالان مگر اینکه کلا ادم تو یه دنیای دیگه باشه 
    اما راهنمایی متفاوته 
    من کلاس هفتم برای 16 گریه کردم 
    کلاس هشتم 14 از نظرم موفقیت بود 
    و کلاس نهم فقط میخواستم 10 و 12 رو بگیرم تا دوباره امتحان ندم 
  • Alia |  بلینک :)
    Alia | بلینک :) 24 Khordad 01، 09:05

    اوهوم

    ولی راستشو بخوای زیادم درس نخوندم

    همچین زیادم تست نزدم

    حعلی معمولی

    بیشتر اوقات ک میام درس بخونم ی 10 دیقه بعد یا تو بیانم یا دارم تو پینترست میچرخم :/

  • lether ..
    lether .. 24 Khordad 01، 09:08
    کل امتحانای ترم دوم من اینجوری بود 
    عجیب بود که خوب دادمشون چون جدی کم خوندم 

  • Alia |  بلینک :)
    Alia | بلینک :) 24 Khordad 01، 08:56

    دیگه کم کم دارم رو میارم ب جمله ی

     

    خب نشد ک چی :)

  • lether ..
    lether .. 24 Khordad 01، 09:03
    چرا نشه 
    میشه بابا انقدر سخت نگیر 
  • Alia |  بلینک :)
    Alia | بلینک :) 24 Khordad 01، 08:51

    بله بله چشم :)

    ی نوشمک خریدم تموم ک شده توشو شستم اب کردم گذاشتم فریزر الانم در اوردم خوردمش :)

    ب جای درس خوندنمه :)

  • lether ..
    lether .. 24 Khordad 01، 08:52
    نیاز نیست اونقدرم درس بخونی 
    هرچی بیشتر بخونی بیشتر میپره 
    البته این واسه مغز نیمه فعال منه 
    بجاش از یخ خوردن لذت ببر 
  • Alia |  بلینک :)
    Alia | بلینک :) 24 Khordad 01، 08:44

    ههعی میگذرونم

    دارم یخ میخورم :|

  • lether ..
    lether .. 24 Khordad 01، 08:47
    یخ بهترینه 
    دندونات اسیب میبینن ولی 
    مراقبت کن
  • Alia |  بلینک :)
    Alia | بلینک :) 24 Khordad 01، 08:24

    مرسی صبح شما هم بخیر :)

     

  • lether ..
    lether .. 24 Khordad 01، 08:26
    حالت چطوره؟ 

  • Alia |  بلینک :)
    Alia | بلینک :) 24 Khordad 01، 08:22

    مرسی :)

  • lether ..
    lether .. 24 Khordad 01، 08:24
    و فراموش کردم که بگم صبحت بخیر 
  • Alia |  بلینک :)
    Alia | بلینک :) 24 Khordad 01، 08:03

    مرسی :)

    ن خودم واقن میخوام برم

    چون میدونی ی جورایی همه ی خانوادم و معلما و حتیییی دوستایی ک دارم بهم میگن که من واقعا سطحم از بقیه بالاتره

    چون مثلا از 4 سالگی میخوندم و مینوشتم یا کلاس اولم مدرک چرتکه م رو گرفتم و ......

  • lether ..
    lether .. 24 Khordad 01، 08:20
    پس این عالیه 
    برعکس من که با چنگ و دندون درس خوندم تو باهوشی 
    موفق باشی 
  • Alia |  بلینک :)
    Alia | بلینک :) 23 Khordad 01، 10:20

    اره دارم پاره میشم از خوندن رسماااااااااااا :")

    اره دارم میرم هفتم

  • lether ..
    lether .. 23 Khordad 01، 12:27
    اگر سختته و داری بخاطر خانوادت میری بهتره نری چون خود راهنمایی یه دنیای دیگست و کلا گریه آوره 
    ولی اگه خودت علاقه داری که خیلیم عالیه 
    واسه دبیرستانت پوست کلفت میشی و از بقیه بچه ها هم تو یسری چیزا داناییت بیشتر میشه 
    در هر دو صورت موفق باشی دوست من
  • Alia |  بلینک :)
    Alia | بلینک :) 22 Khordad 01، 11:28

    خوبم مرسی

    همش دارم برای تیزهوشان میخونم :)

  • lether ..
    lether .. 22 Khordad 01، 13:24
    اوه تیزهوشان 
    قرار بود منم برای دوره راهنماییم برم تیزهوشان اما اونموقع سگ سیاه افسردگی گازم گرفت پس مادرم فکر کرد اگه برم تیزهوشان زیر فشار له میشم 
    امیدوارم موفق بشی با توجه به سنت احتمالا داری میری سال اول راهنمایی و لطفا درس بخون چون بعدا قراره مثل من با خوندن دینی و تمرین ریاضی گریه کنی
  • Alia |  بلینک :)
    Alia | بلینک :) 22 Khordad 01، 10:12

    اوم خوشحال شدم از اشناییت :")

  • lether ..
    lether .. 22 Khordad 01، 10:16
    همچنین الیا
    حالت چطوره؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی