me and i

我……还活着吗?

2 . احساس

چیزی که چندوقته ، نقریبا دوساله دارم بهش فکر میکنم اینه که دلیل اون دروغ ها چی بود . من نه کمبودی داشتم نه چیزی ، فقط حوصلم سر رفته بود و تصمیم گرفتم دروغ بگم ، بعد از اون ، یاد گرفتم نقش بازی کنم، یاد گرفتم برای هر آدمی یه شخصیت متفاوت داشته باشم ، به طوری که دیگه برام سخت بود پیش دونفر ، اخلاق یکسان داشته باشم . دروغ هایی گفتم که تا ابد ادامه دارن ، نه برای خودم ، بلکه برای مردم . 

بعضی دروغ ها زندگی میکنن ، نفس میکشن ، بزرگ میشن و درآخر ، همراه با شنونده میمیرن. 

دروغهای من تو چه مرحله ای هستن؟ اونا بزرگ شدن ، راستش دارن مستقل از من عمل میکنن و این من رو میترسونه . 

متاسفم برای اسیب هایی که رسوندم ، ولی من ناراحت نیستم. ، ولی تو ؟ تو تا تهش با افکار دروغین "من" زندگی میکنی که حتی خودت نقشی هم در بوجود اوردنشون نداشتی 

شروع این دروغ با من بود ، ولی پایانش؟ حتی وقتی بمیری هم دلتنگ این دروغ میشی . موفق باشی. دوست دارم قیافت رو وقتی حقیقت رو میفهمی ، اوه نه ببخشید ، وقتی میمیری ، ببینم . 

lether ..
lether .. Thursday, 25 Khordad 1402، 03:07 PM
۴ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • آلــــــــی ‌‌
    آلــــــــی ‌‌ 30 Khordad 02، 11:18
    خوب بود؟
    ترکونده بودی دیگه؟
  • lether ..
    lether .. 30 Khordad 02، 11:41
    ترکوندن از نوع بد.
  • آلــــــــی ‌‌
    آلــــــــی ‌‌ 30 Khordad 02، 10:01
    واقعاا؟؟؟؟؟ض2مثهبائضمکصثرسئبرصذاع5ف2غح384هلاه3لارذصقثهبرشکثخقلد
    من اصلا تو اینا خوب نیستم ولی اینطوری وقتی از خودت و زندگیت مینویسی خیلیییی قشنگ میشهههههههه
  • lether ..
    lether .. 30 Khordad 02، 11:11
    امروز کارنامه گرفتم ، ربطی نداشت ولی خواستم خبر بدم 
  • آلــــــــی ‌‌
    آلــــــــی ‌‌ 26 Khordad 02، 11:32
    من واقعا رمان میخوام ازت. بی شوخی میگم.
    تا الانشم منو یه سال منتظر گذاشتی.
  • lether ..
    lether .. 26 Khordad 02، 13:46
    بهم یه موضوع بده ، برای خودت مینویسم. 
  • یاسمن گلی :)
    یاسمن گلی :) 25 Khordad 02، 16:28
    جمله آخرت جا داشت بگم اوه چه خطرناک
  • lether ..
    lether .. 25 Khordad 02، 17:18
    من؟ خطر؟ نه بابا من ناناز مگولم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی