me and i

我……还活着吗?

یک سال

الان تقریبا یکساله من این وبلاگو دارم

توی این یکسال، متاسفانه من دوبار شکست عشقی خوردم. 

شکست عشقی؟ منظورم اینه که نرفتم پیوی کسایی که ازشون خوشم میومد و نتونستم ارتباط بگیرم در نتیجه شکست عشقی خوردم. در ادامه ، الان دوباره وارد دوران طلایی مایل به قهوه ای خودم شدم و نمیدونم کی و چی هستم ، اگر تا بیست روز اینده کسی رو پیدا نکنم ، احتمالا خودم رو از طبقه سوم بندازم پایین 

lether ..
lether .. Tuesday, 21 Shahrivar 1402، 01:35 PM
۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی