me and i

我……还活着吗?

پیرمرد

حس میکنم ، برای داشتن یه وبلاگ ، مغزم پیره ، یعنی وقتی بچه تر بودم ، هر چیزی دم دستم بود رو پست میکردم . با اینکه اونموقع همه از من بزرگتر بودن ، ولی نمیترسیدم مسخرم کنن ، الان برعکسه ، شاید خیلیا ازم کوچیکتر باشن ولی من میترسم مسخرم کنن . هی مینویسم و پاک میکنم فقط چون "ای بابا احمق فقط واسه خودت مهمه مگه بقیه بیکارن ؟"

lether ..
lether .. Sunday, 30 Mordad 1401، 02:47 PM
۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ..... TATA
    ..... TATA 30 Mordad 01، 15:12
    میدونم ساده نیست ولی امکان پذیره
    فقط پست کن و برات مهم نباشه کی چی میگه
  • lether ..
    lether .. 30 Mordad 01، 15:16
    خیلی خب ، ممنون 
  • ..... TATA
    ..... TATA 30 Mordad 01، 15:07
    اگر مسخره کردن فقط نباید اهمیت بدی
    پس پستشون کن ما هم میخونیم
  • lether ..
    lether .. 30 Mordad 01، 15:11
    اهمیت ندادن چیز ساده ای نیست ، باید روی خودم کار کنم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی