me and i

我……还活着吗?

من بابتش خوشحال نیستم

راستش من از اینکه تو بدون من شادی ، بدم میاد . امیدوارم چیزی که من حس کردم رو توهم حس کنی ، نمیدونم این نفرینه یا نه ، بستگی داره خودت فکر کنی تو بهم اسیب رسوندی یا نه . من از اینه تو کلی آدم دور خودت داشتی ، اونم وقتی که من فقط تورو داشتم ، ناراحتم . از اینکه دوستت تن ینفر یه کاپشن مشکی براق دید و گفت شبیه کیسه زبالست باید برای این دختره (من) بخریم و تو خندیدی ، ناراحتم . من آشغال بودم ؟ هیچکدوم اشکال نداره . چرا بعد از کلی باهم بودن ، دیگه حتی برات مهم نیست زندم یا نه ؟ هیچکدوم مهم نیست ، مثل همیشه ، این منم که مشکل دارم . "نه من حالم خوبه نگران نباش " و بعد به دوستات گفتی اون احساسات نداره . 

دیدم روز بعد از تموم شدنش ، خیلی خوب میخندیدی ، اون لحظه آرزو میکردم ای کاش اون لبخند رو من بهت داده بودم .

امیدوارم همش برات پیش بیاد . چرا دروغ بگم ، دلم میخواد بدترش باشه که میاد جلوت .

lether ..
lether .. Wednesday, 26 Mordad 1401، 01:51 PM
۴ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ..𝘈𝘭𝘪𝘢 ..
    ..𝘈𝘭𝘪𝘢 .. 28 Mordad 01، 09:22
    اگه بخوای میتونی با کامبک اسپا چند ماه دیگه خوشحال شی T---------T
    کامبک بارون داریم همشونم فندومامننننننن

    *کاشکی منم پول داشتم :")
    ( یه بار یکی از دوستام گفت الان فقط در صورتی خوشحال میشم که 100 تومن بریزن ب کارتم . بعدم پیامک اومد ک 100 تومن ریختن براش . رفتیم کلشو خوردیم و خریدیدم و .... دو سه ماه بعدم فهمید من ریخته بودم براش :)
    هاهاهاااا )
  • lether ..
    lether .. 28 Mordad 01، 09:32
    یمدت دیگه میرم مسافرت ، ریز از بابام پول میکشم 
  • ..𝘈𝘭𝘪𝘢 ..
    ..𝘈𝘭𝘪𝘢 .. 28 Mordad 01، 09:09
    خوبم .
    اندازه ی کل دنیا خوشحالم .
    قابل وصف نیست ....
    بلک پینک کامبک داده یونو ؟
    بعد سال هااااای ازگاار
    خیلی هم لامصب خفن بووود T----------------T

    تو چطوریی ؟
  • lether ..
    lether .. 28 Mordad 01، 09:12
    منم خوبم ، ای کاش کامبک خوشحالم میکرد ، الان فقط واریز چند میلیونی خوشحالم میکنه 
  • ..𝘈𝘭𝘪𝘢 ..
    ..𝘈𝘭𝘪𝘢 .. 28 Mordad 01، 09:05
    حتما خوبه :)
  • lether ..
    lether .. 28 Mordad 01، 09:07
    واو تو اینجایی ، حالت چطوره ؟ 
  • ..𝘈𝘭𝘪𝘢 ..
    ..𝘈𝘭𝘪𝘢 .. 26 Mordad 01، 16:55
    چرا این متن طوریه که من نوشتمش ؟
  • lether ..
    lether .. 28 Mordad 01، 09:05
    نمیدونم ، ولی فکر کنم خوبه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی