me and i

我……还活着吗?

امتحان

الحمدلله یکی از کشوری هارو دادم و یکی مونده ، فیزیک . تقریبا کمی پاره هستم 

ولی راستش 

خوشحالم . خیلی زیاد . 

lether ..
lether .. Tuesday, 2 Khordad 1402، 12:34 AM
۵ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Airi : ایگنور شده ترین ایگنور شدگان
    Airi : ایگنور شده ترین ایگنور شدگان 9 Khordad 02، 09:47
    دقیقا
    لااقل کنکورم ریده نشه
  • Airi : ایگنور شده ترین ایگنور شدگان
    Airi : ایگنور شده ترین ایگنور شدگان 8 Khordad 02، 21:12
    ما مثل هم نیستیم 😂
    من در هر حال دارم گند میزنم
  • lether ..
    lether .. 8 Khordad 02، 21:25
    معدل فقط رو 18 یا 19 باشه دیگه چیزی نمیخوام

  • Airi : ایگنور شده ترین ایگنور شدگان
    Airi : ایگنور شده ترین ایگنور شدگان 7 Khordad 02، 14:19
    واسه ما که ترمودینامیک رو اصلا درس نداده بود
    سر جلسه هم از ساعت 11 گفت دیگه راهنمایی هم نمیکنم
  • lether ..
    lether .. 8 Khordad 02، 11:00
    من دارم تخصصیارو بد میدم و عمومیارو کولاک میکنم ، مشکل دارم میدونم ، هندسه هم زیر 17 نمیشم ولی امید هم به خودم ندارم 
  • Airi : ایگنور شده ترین ایگنور شدگان
    Airi : ایگنور شده ترین ایگنور شدگان 6 Khordad 02، 18:01
    نه من استثنا این دفعه گریه نکردم ولی معلممون خیلی اذیتمون کرد
  • lether ..
    lether .. 6 Khordad 02، 21:45
    معلم ما به زور اومد سر جلسه که راهنمایی کنه ، واقعا امتحان بدی بود 
  • Airi : ایگنور شده ترین ایگنور شدگان
    Airi : ایگنور شده ترین ایگنور شدگان 3 Khordad 02، 16:14
    با سلام فیزیک ریدم 😂😂
  • lether ..
    lether .. 4 Khordad 02، 10:37
    منم با گریه برگشتم خونه ، برای بار اول نمرم حتی به هفت هم نمیرسه تک ماده بزنم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی