me and i

我……还活着吗?

1401 -> 1402

سال جدید ، شروع شده و من هنوز توی 98 موندم . 

سالی تقریبا بی معنی و بدون چیز مفیدی بود . 

خودم رو آزاد کردم و یه رابطه نسبتا طولانی که هیچ سود و حسنی نداشت رو "خودم" تموم کردم . افتخار میکنم که انسان وابسته ای مثل من ، تونست بدون حتی یک قطره اشک و حتی یک تیر قلب ، خودش رو آزاد کنه .

اما کی گفته امسال قرار نیست به کسی نزدیک بشم ؟ یکی رو در نظر دارم و امیدوارم همین روز ، سال دیگه بیام و بگم "اون" بهترین اتفاق امسال من بود . 

البته که احتمال میدم هفته دیگه از این هم زده بشم ، چرا ؟ چون من ، انسان مریضی هستم 

جدا از این ها ، امسال تونستم با نبودن افراد تو زندگیم ، کنار بیام ، و چه چیزی بهتر از این ؟ 

بگذریم .

امیدوارم سال خوبی داشته باشید ، خیلی دیر تبریک گفتم ، طول کشید تا از گور در بیام . 

هرروزتان پیروز ، نوروزتان نوروز . 

سال نو مبارک 🤍

lether ..
lether .. Thursday, 3 Farvardin 1402، 12:07 AM
۵ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • .. 𝘼𝙮𝙙𝙞𝙣?!
    .. 𝘼𝙮𝙙𝙞𝙣?! 3 Farvardin 02، 00:20
    مخمو زدی اوکی...
  • lether ..
    lether .. 3 Farvardin 02، 00:23
    اسم بچهامونو چی بذاریم 
  • .. 𝘼𝙮𝙙𝙞𝙣?!
    .. 𝘼𝙮𝙙𝙞𝙣?! 3 Farvardin 02، 00:19
    نمیدونم
  • lether ..
    lether .. 3 Farvardin 02، 00:19
    منم ادم خوبی نیستم 
    ولی دوتا منفی میشه مثبت ،.پس ما میتونیم زوج خوبی باشیم 
  • .. 𝘼𝙮𝙙𝙞𝙣?!
    .. 𝘼𝙮𝙙𝙞𝙣?! 3 Farvardin 02، 00:17
    وای نه عاشق من نشو من ادم خوبی نیستم XD
    مرسی
  • lether ..
    lether .. 3 Farvardin 02، 00:18
    چرا ادم خوبی نیستی 
  • 𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :|
    𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :| 3 Farvardin 02، 00:13
    عیدت مبارک
  • lether ..
    lether .. 3 Farvardin 02، 00:14
    عید شماهم مبارک 🤍
  • .. 𝘼𝙮𝙙𝙞𝙣?!
    .. 𝘼𝙮𝙙𝙞𝙣?! 3 Farvardin 02، 00:10
    با اینکه ی بار گفتم ولی بازم سال نو مبارک-
  • lether ..
    lether .. 3 Farvardin 02، 00:14
    کم کم دارم عاشقت میشم داداش 
    عید توهم مبارک 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی