me and i

我……还活着吗?

اینبار یک فرد قدیمی .

من بعد از مدت طولانی ای تنها بودن ، به دوستهای قدیمیم برگشتم و به تازگی دارم توی زندگیم بهتر عمل میکنم ، بیرون میرم ، خوب غذا میخورم و فکر میکنم وزن اضافه کردم . به دوستهای یکسال پیشم برگشتم ، به دوستهای دوسال پیشم هم برگشتم ، حتی یکنفر از چهارسال پیش ، پس الف من .. تو چرا پیش من بر نمیگردی ؟ دنبالت گشتم و فکر میکنم بالاخره پیدات کردم ، کلی موفق شدی و هنوز شلوار هایی میپوشی که به زور تا زیر زانوته .. الف من ، من و تو هیچ سال نویی رو باهم نگذروندیم اما چندین ساله ، آرزو میکنم همزمان با شکفتن گلها ، توهم پیش من برگردی ، دیدم که موهات رو رنگ کردی .. مگه اون تارهای خرمایی رنگ چه مشکلی داشتن ؟ اما هنوز هم زیبایی ، نمیدونم چجوری بگم.. زیباتر از خنده خداوند .. انگاری قطره ای از اشک خدایی.. انگاری اشتباهی افتادی این پایین و اوه الف من ، قطره ای از اشک خدای من.. میدونی چند قطره از اشکهای من .. به نام تو سند خوردن ؟ 

lether ..
lether .. Thursday, 25 Esfand 1401، 01:49 PM
۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝓜𝓲𝓴𝓪 *-*
    𝓜𝓲𝓴𝓪 *-* 25 Esfand 01، 13:54
    امیدوارم پیداش کنی و کنارش قشنگ تر از همیشه بخندی
  • lether ..
    lether .. 25 Esfand 01، 13:55
    اونقدر بزرگ شده که الان کنارش شبیه بچشم .. اما فکر میکنم قدم الان ازش بلندتره ..
  • 𝓜𝓲𝓴𝓪 *-*
    𝓜𝓲𝓴𝓪 *-* 25 Esfand 01، 13:50
    عشقت به الف‌ت خیلی قشنگه
  • lether ..
    lether .. 25 Esfand 01، 13:52
    نمیدونم در جواب چی بجز ممنونم میتونم بگم ، امیدوارم بتونم یک روزی دوباره به خودش هم این عشق رو نشون بدم ..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی