me and i

我……还活着吗?

دوباره

اشتباهی که جدیدا مرتکبش شدم ، علاقمند شدن دوباره بود . 

بعد از مدتها احساس کردم که wow

این آدم همونه که من میخوام .. اما خب مثل همیشه ، آدمها اشتباه میکنن و الان فقط افت تحصیلی نصیبم شده . 

lether ..
lether .. Saturday, 28 Aban 1401، 06:54 PM
۷ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ..... TATA
    ..... TATA 1 Azar 01، 20:01
    نمیدونم
  • Airi : ایگنور شده ترین ایگنور شدگان
    Airi : ایگنور شده ترین ایگنور شدگان 30 Aban 01، 18:45
    شتتتت
    و منی که امروز معلم ریاضیم یادش رفته بود امتحان داریم و وقتی ازش خواستیم امتحان رو زنگ آخر بگیره تازه یادش اومد سوال طرح کنه
    و سوالاتش رو از جزواتی که بهمون نداده بود طرح کرد 💔
  • lether ..
    lether .. 1 Azar 01، 15:35
    هیچوقت حرف از امتحان نزنید ، این ثابت شدست 
  • ..... TATA
    ..... TATA 30 Aban 01، 18:19
    خیلی زیادی بده
  • lether ..
    lether .. 1 Azar 01، 15:35
    ادامه بدم ؟ 
  • ..... TATA
    ..... TATA 29 Aban 01، 13:33
    وای این بده
  • lether ..
    lether .. 30 Aban 01، 14:27
    خیلی بده
  • Airi : ایگنور شده ترین ایگنور شدگان
    Airi : ایگنور شده ترین ایگنور شدگان 28 Aban 01، 19:50
    تو این اتفاق واست افتاد و افت تحصیلی کردی و من هیییچ اتفاقی نیوفتاده که از نفر اول به نفر آخر کلاس تنزل درجه پیدا کردم 💔
  • lether ..
    lether .. 30 Aban 01، 14:33
    در کل سال دهم همه چیزش چرته ، مثل خر میخونی بعد تهش یه دوازده سیزده میذارن کف دستت ، هندسه که امتحان دادم ، بخاطر اینکه ننوشتم نقاط a و b ، نوشتم خط a به b ازم یک فاکینگ نمره کم کرد 
  • 𝘴𝘢𝘩𝘢𝘳 𝘏𝘢𝘴𝘵𝘢𝘮
    𝘴𝘢𝘩𝘢𝘳 𝘏𝘢𝘴𝘵𝘢𝘮 28 Aban 01، 19:30
    هیچ کسی دقیقا همونی که میخای نمیشه، قطعا یه چیزی که تو نمیخای رو داره چه تو شخصیتش چه تو ظاهر
    ولی تو میتونی خودت دقیقا همون چیزی باشی که میخای
    یکم 'تلاش' و 'جربزه' میخاد فقط!
  • lether ..
    lether .. 30 Aban 01، 14:26
    من که با خودم اوکیم ، اونم قراره فراموش بشه به هرحال..
  • Ana   *_*
    Ana *_* 28 Aban 01، 19:26
    🥺🥺
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی