me and i

我……还活着吗?

تمام

چجوری بگم.. انگار دنیا رو بهم دادن 

خیلی بیش از حد خوشحالم 

امتحانا تمام شدن. 

از امروز من ازادم

lether ..
lether .. Wednesday, 24 Khordad 1402، 11:53 AM
۴ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • آلــــــــی ‌‌
    آلــــــــی ‌‌ 26 Khordad 02، 11:28
    مرسی اونی....
    راستشو بخوای این چند وقت انقد عجیب بوده که نمیدونم...
    از بچگی از یه نفر تنفر زیادی داشتم ولی الان بشدت عاشقشم...چند ماه پیش بهش درخواست دادم و قبول کرد و با هم بودیم ولی فهمیدم منو دوست نداره و کات کردیم.
    منم رفتم با کسی که مدتی بود روش کراش بودم ولی اون هم بعد یه مدت کلا رفت.
    همین چند هفته ی پیش همون فرد اول بهم اعتراف کرد و ازم خواست همه چیو از اول شروع کنیم.
    الان با همیم و واقعا فکر نمیکردم بتونم اینجوری این حس رو تجربه کنم.
    باید بگم قبلش سر همه چی عصبی و ناراحت بودم ولی اون خیلی مرراقبه و حواسش بهم هست و کمکم میکنه.
    در واقع درس هام هم تموم شده و قراره تابستون خوبی رو رقم بزنم. امیدوارم تابستون تو هم خوب پیش بره.
  • lether ..
    lether .. 26 Khordad 02، 13:45
     این جدی هیجان انگیزه..و فقط تلاش کن که وابسته نشی ، اگه وابسته نشی همه چیز خوب پیش میره 
    منم علاقمندم به یکی از اکسام برگردم ولی دوستاش عجیب رو مخمن 
  • Airi : ایگنور شده ترین ایگنور شدگان
    Airi : ایگنور شده ترین ایگنور شدگان 24 Khordad 02، 22:12
    خوبه لااقل معلمت آدمه
  • Airi : ایگنور شده ترین ایگنور شدگان
    Airi : ایگنور شده ترین ایگنور شدگان 24 Khordad 02، 17:02
    تبرییییک
    من دیروز آزاد شدممم
    امروز هم فهمیدم معلم فیزیک لج کرده میخواد همه رو بندازه
  • lether ..
    lether .. 24 Khordad 02، 21:45
    معلم فیزیک من نمییدونم چجور نمره داده که پاش شدم چون امکان نداشت پاس شم ، دستش درد نکنه 
  • یاسمن گلی :)
    یاسمن گلی :) 24 Khordad 02، 12:42
    تبریک میگممممم
  • lether ..
    lether .. 24 Khordad 02، 21:43
    ممنونممم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی